sobota 14. února 2015

Dovolená - Itálie 2015

Krásný večer vám všem! 
Jsem neschopná, neschopná a ještě jednou neschopná. Nejsem schopná vydat článek, který mám nachystaný přes více jak týden a půl a furt nějak odkládám a odkládám až si nakonec uvědomím, že na blogu skoro měsíc už nic nebylo. 
Ne, neskončila jsem s blogem.. Někteří z vás, mi už psali a mě vás bylo tak líto, že to fakt udělám! Dodalo mi to energii a zase to zajíždí do starých kolejí. Děkuji! 


O čem bude dnešní článek?.. Podle nadpisu už víte. Bude o dovolené v Itálii. Nějak moc fotek přidávat nebudu, jen něco na doplnění a jdem na to!






Začalo to všechno už v létě.. Mamka vždycky, když jedem v zimě na lyže, hledá už v létě - nejenom kvůli dobrým místům ale taky lokalitě. Protože třeba v Itálii je na horách 5x lepší počasí, ať se jedná o Dolomity nebo Alpy. My jsme tentokrát byli v Alpách. Byla jsem poprvé ve 3 000m.n.m - Dobře! 2948 - těch 52 se jakože domyslí. 

Cesta tam byla horší jak cesta zpátky.. Jelikož jak jsme vyjížděli z Česka tak nehorázně u nás chumelilo a nejezdily takové ty odhrnovače? :D Nevím, jak to mám napsat. No, a takhle to bylo až do Itálie. Taky co jsem na cestě nenáviděla jsou serpentýny. Snad víte, co to je - myslím, že mám někde fotku.. 
*Tak přesně tohle nesnáším. Vracečky alias serpentýny. Fujky.

Termín ubytování a skipasů jsme měli od pondělí (26.1) do čtvrtku (29.1), takže 4 dny na lyžích. Popravdě? Bylo toho ten poslední den už fakt moc. Všechno mě bolelo. Ne, že bych padala, ale takovou tou celkovou únavou. Každý den od 8:30 do 17:00 na lyžích - jo s přestávkama - bylo celkem unavujících. A ano chodila jsem i dřív na hotel, protože mi byla neskutečná zima. Bylo tam konkrétně +/- -16 stupňů v průměru, což bych tady v Česku asi nedala. 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.