sobota 17. ledna 2015

GuNy - Tomáš Novický

Krásné ráno vám všem!
dnešní článek se bude jednat o jednoho z mých oblíbených interpretů a tím je v poslední době GuNy.

Je to rapper, který původně pochází z Ostravy-Poruby. Momentálně žije v Praze. Na youtube začal nahrávat od roku 2010, což je poněkud pěkná doba. Skládá své texty a hudbu přebírá. 

A proč zrovna on?

Odpověď je jednoduchá. Ty jeho texty vypovídají hodně o životě, lásce a podobných tématech.. Myslím, že každý si v něm najde kousek ze sebe a neříkejte mi že ne. Odpověď ne v tomto případě neberu a popravdě to vemte tak, že si nalháváte jen sami sobě.

Začátky poslouchání

Jako mým úplně prvním poslechem byla písnička Moonlight, kterou jsem si poslechla díky mému kamarádovi Lukymu - Díky :) A jak už jsem se začla zamilovávat do této písničky, tak to prostě začlo playlistama a podobným, potom jsem si je všechny stáhla a nakonec to došlo tak, že ho poslouchám všude, kde mám mobil a sluchátka. 

*fotografie ke klipu Moonlight

Proč ho mám tak ráda? 

Mám ho ráda, především kvůli jeho tvorbě, to je asi jasné - kvůli čemu jinému, že jo :D. Ty jeho texty vypovídají hodně o životních situacích a jsou pro mě takové emotivní, že mě posunujou v životě určitým způsobem dopředu. A především je tam hodně upřímnosti, čehož si hodně vážím.

Před 2 dny vydal další klip - Můj život.

Taky má svoji facebookovou stránku, kde přidává poměrně často příspěvky, takže to není nějaká stránka, kde to nežije. A taky svoji funpage, která taky není chudá na příspěvky. :) A na co bych málem zapomněla, je Youtube.

Poslechli jste si ho někdy?
Jaký na něj máte názor?

2 komentáře:

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.