neděle 9. listopadu 2014

Začátek mé existence na blogspotu

Ahoj všichni! :)
Vítám vás na mém blogspotu. Ano, i já už jsem zanevřela blog.cz, a pochopila jsem, proč vlastně větší většina odešla právě ke zmiňovanému blogspotu nebo taky googlu. 


První dojmy? Fuuuha. Jak to popsat. Jsem celá nějaká zmatená. Tuto změnu jsem plánovala popravdě delší dobu, ale když tady teď píšu, připadám si jako v jiné dimenzi. Všechno je složitější, takže asi nějaké rady a tipy potřebovat budu, takže jestli máte blog právě o tomto, budu jenom ráda, když přidáte nějaký svůj odkaz :) 
Zároveň jsem ráda ze tento editor textu! Asi mi neuvěříte, ale je to tak. Na blogu.cz jsem byla zvyklá na něco úplně jiného a tohle je pro mě příjemná změna. Něco jako Word? Beru to :) 
Asi by vás zajímalo, jaký blog jsem vedla ten předešlý. Odkaz na něj: http://tennsie.blog.cz/. Asi ho mazat nebudu, nemám na to srdce.. :( 

Změny. Další věc, co jsem chtěla probrat jsou určité změny. První změnou bude 100% vzhled. Snad nemusím nějak rozvádět, že jakémukoli člověku utkví v paměti určitý vzhled a nastávající vzhled bude už vzhled napořád, tudíž už se měnit nebude, možná pár drobností.
Druhá změna nastává ve vycházení článků. Rozvrh už se mi prakticky s hodinama nehne, tudíž už si můžu určit, kdy budou články (příp. videa). Doteďka to bylo tak, že jeden den jsem něco napsala a dalších 14 dní nebylo skoro nic. S tím už je doufám konec, protože blogspot mám i v offline režimu, tudíž články můžu psát prakticky kdykoliv. Takže by s tím neměl nastat žádný problém. 
Třetí změna nastává prakticky celou dobu, kterou bloguju a to je kvalita článků. Není to tak úplně změna, ale budu se snažit mít co nejvíce kvalitní články, recenze i videa (které se teprve učím stříhat), ale to se doufám časem doladí. 

Každopádně, pro vás to zmanená, že když budete mít nějakou výtku, určitě mi to pište do komentářů, na e-mail, kdekoliv, protože pro mě je důležitá zpětná vazba. Bez té se asi nepohnu.

3 komentáře:

  1. Blogspot je rozhodně lepší než blog.cz. Má více funkcí a myslím, že se v něm dá lépe orientovat. Úprava textu je také určitě plus. Když jsem byla menší také jsem začínala s blog.cz a vůbec jsem to neuměla :D Blogspot je jednodušší a naučila jsem si na něm sama. POkud budeš mít JAKÉKOLIV otázky, ráda ti poradím a pomůžu. Kontaktuj mě na barcablogemail@seznam.cz. Pomůžu ti ze vzhledem, s rozvržením, s čím budeš chtít

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neskutečně děkuji za podporu. Určitě se ozvu! :)

      Vymazat
  2. Tvoj blog na blog.cz som sledovala :) bol super a tento bude určite taktiež! Ak by si potrebovala s niečím pomôcť, kludne napíš :)
    aneta467@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.