pondělí 24. listopadu 2014

V blogu zpátky do minulosti.

Zdravím vás všechny! 
Dnešní článek je tak trošku nabízený, jelikož na facebookové skupině Blogeři a blogerky se jedna blogerka (Monika Hrabáková) rozhodla přidávat různé otázky ohledně blogu, blogerství a všeho kolem toho spjatého. Velice mě to nadchlo, popravdě řečeno jsem nikdy nedoufala, že by se našel takový člověk, který by se k něčemu podobnému odhodlal. 

O co se dneska bude jednat? 

Povím vám trochu o mých začátcích, jak já jsem na blogu začínala, co to všechno provázelo, jak si myslím, že na tom jsem dneska a co plánuju v budoucnu. Bude to poměrně rozšířený článek, protože na toto téma se dá mluvit snad i stovky hodin a asi se na to hned vrhnu! 

První začátky

Popravdě řečeno už si ani nevzpomínám na své "poprvé" na blogu. Jediné co vím, bylo to určitě  na základní škole, někdy asi kolem 5-7 třídy. Bylo to v té době neskutečně populární a mě to zkrátka neskutečně nadchlo, tak jsem to prostě musela zkusit taky. 
Většinou tehdejší blogy byly většinou s velkými třpytivými nápisy, o různých skupinách, zpěvácích/ zpěvačkách, knížkách, filmech a k tomu tisíce dalších věcech. A jelikož jsem byla ještě škvrně, tak jsem začala určitým způsobem psát taky. 
Plno chyb ať už úmyslných nebo neúmyslných, doteď nechápu proč se psalo "AhojQy!". Prostě to byla tehdejší móda a kdo to nepsal nebyl zkrátka in a neměl šanci si najít partu. (:D) Fuuu, teďka mě napadla myšlenka na další článek! 

Průběh bloggerské "kariéry"

Co bych k průběhu napsala? Snad je to, že jsem vystřídala neskutečnou spoustu blogů a zaměření (o tom se zmíním ještě později), až se tomu začínám smát, jak jsem to nemohla brát vážně. Kdybych to brala vážně, tak nejsem tady, ale někde úplně jinde. Ale jak se říká - kdyby neexistuje
Vlastně ten můj poslední blog už znáte. Jeho adresu najdete Zde. Byl vlastě zaměřením úplně stejně jako tento, jenom s tím rozdílem, že pod jinou doménou. Blog.cz je pro mě minulost a upřímně jsem za to neskutečně ráda, že jsem přešla k blogspotu, protože blog.cz je plný 13-ti letých dětí (nemyslím všechny), sice se tam najdou blogerky v mém věku, které jsou daleko více popředu než já a mají více sledovanosti a všeho, ale zkrátka asi mají nějaké problémy s přechodem nebo se jim tam zkrátka líbí. Ale to jsem zase odeběhla od tématu. 

This is how I heart

Přítomnost

Přítomnost je taková jaká je. Snažím se mít nějakou stálejší návštěvnost, což se mi zatím nedaří, jelikož jeden den mám shlednutí i 80 ale druhý den to klesne na 20, takže nic moc - musím na tom zapracovat. Snažím se taky psát trošku lepší články. Nevím do jaké míry jste si toho všimli, ale tak snad trošičku ano, doufám :D.
Co mi taky vychází, tak je komunikace s blogerkama. Mám několik kontaktů a jsem za neskutečně ráda, protože promluvit si s někým o blogu, aby vás ten dotyčný nebral hned za hlupáka se taky vyplatí! :) 

Budoucnost

Další moje moudro (:D). Asi by se budoucnost plánovat neměla, ale přesto se plánuje. Ani já nejsem vyjímka a plánuju toho trochu. V první řadě to bude vzhled blogu, protože snad nejdůležitější věc, která na oko zaujme je vzhled. Ještě nevím jak na to, možná nějaká pomoc by se mi hodila. Sice jsem tam něco zkoušela "poštelovat" ale není to, co bych si představovala. Ještě musím pořešit hodně věcí ohledně organizace a pak to bude šupr, čupr! 
Jako další věc, kterou nějak do budoucna plánuju jsou videa. Jenže! Mám tady pár problémů. Intr. Na intru se točit video nedá, protože je tam strašně moc lidí všude a prostě, no znáte to. Tudíž by to bylo max. 1x za týden. A druhá věc je ta, že nějak nemám šajna o čem bych měla točit. (Jedno video jsem sice už publikovala, ale je to hrozné. Budu to muset smazat! :D) 


2 komentáře:

  1. No jo, tehdy byly hrozně "in" pixelky, třpytivé nápisy, křiklavé barvy a další kravinky a přiznám se, že jsem takhle začínala taky. A nestydím se za to. Kdybych takhle nezačala, asi bych se nedostala tam, kde jsem teď :) a ani bych nepoznala asi lidi, co znám teď.
    Já jsem na blog.cz už zvyklá a ani mě neláká se přesouvat. Na blogu jsem ještě nenarazila na žádnou třináctiletou dilinku (jo, dobře, nevím jestli se píše dylinka nebo dilinka :D, píše se obojí, ne?), ale třináctiletých holek tam najdeš hodně no:) Jako na blogspotu. Každému vyhovuje něco jiného, no. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nu to snad není možné, tys mě zmínila ve svém blogovém postu! :D Jsem vážně ráda. Popravdě, co se těch otázek v té FB skupině týče, mě zase dost překvapilo, že se tam žádné otázky nekonaly. Já jsem se tam přidala právě z toho důvodu, že bych měla pak s blogery možnost prodiskutovat blog. :D Tak jsem ráda, že se ti to líbilo, a snad z toho byli nadšení i jiní! :) Podle počtu komentářů na FB asi ano. :D
    Přeju ti, aby se ti tvoje blogové cíle splnily. Nedávno jsem o tom psala článek (Blogové cíle jako klíč k úspěchu), najdeš ho jednoduše, když zadáš do vyhledávače adresu mého blogu a popojedeš myší na stránce trochu dolů. :D
    Blogové cíle jsou v životě blogera hodně důležité. Díky nim se zlepšuje, protože ho motivují! :)

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.