neděle 23. listopadu 2014

Něco mezi nebem a zemí.

Zdravím vás všechny! 
Dnešní článek je prostě můj výplach fantazie a pro mě poněkud aktuální nebo jak to mám říct. Bude se jednat o to, že vám řeknu na co věřím, v co nevěřím a co si myslím, že bude do budoucna. Doufám, že mě tady miliony z vás neukamenují. - Je to můj názor, můj život - Děkuju předem za komentáře a jdeme na to! :)



Začátkem bych chtěla trošku obeznámit s určitými věcmi. Nejsem křesťan, nevěřím v boha, ale myslím si, že něco takového možná existuje. Nemodlím se, nikdy jsem se nemodlila - jen s babičkou, jak jsem byla malá, protože mě do toho jaksi nutila - ale jinak jsem k tomu neměla nějaký vztah, že bych si sedla a modlila. Tohle je pro mě prostě TABU. Ale když to vezmu z té druhé stránky, tak nejsem ani žádný satanista nebo antikrist nebo něco podobného. 
Popravdě vám řeknu, že ani nevím jaký je rozdíl mezi Bohem a Ježíšem. Nevím jestli jsou to 2 "postavy" a nebo 1 "postava", které se říká jak Ježíš, tak Bůh. Vážně, tohle myslím jsem nikdy nevěděla a myslím, že to ani nepotřebuju a potřebovat nebudu. A popravdě? Je mi to celkem jedno. 

Je sice možné, že něco takového existovalo.. Ale.. EXISTOVALO.. tudíž už to neexistuje, protože to umřelo, resp. bylo ukřižováno, takže takový mám názor na Ježíše a Boha. 


Další názor, za který mě asi hodně z vás bude považovat za totálního hlupáka a pokrytce je ten, že věřím v mimozemskou civilizaci. Vždyť vesmír je tak nekonečně obrovský, takže je daleko větší procento v tom, že tam něco žije. Prostě věřím na to, věřit v to budu a ať si o mě bude říkat kdo chce, co chce, bude mi to fuk. Klidně mě za to hejtujte, ale existuje o tom neskutečné množství důkazů. Jak oblast 51, tak další dokumenty, fotografie a místa. Myslím, že to není hloupost. Zkuste se nad tím chvíli zamyslet. 
Co když opravdu existují? Budou se chtít setkat? Jsme jejich hračky? Jsou vyspělejší? Ano, ano, ano a zase ano. Věřím v to a věřím, že nás jenom ovládají. Myslím si, že jsme jakoby jejich hračky na dálkový ovládání a jednoho dne, nás prostě zničí. 

Další věc v co věřím jsou duchové. Další hloupost, pomyslíte si. Pro mě tu hloupost není. Prostě není možné, aby nebylo už nic po naší smrti. To mi příjde jako největší kravina světa. Prostě jako by někdo usekl film v polovině - je to nesmysl. Tím nemyslím posmrtný život, to je trošku něco jiného, ale věřím, že duchové našich předků nás jaksi vedou dál v našem životě. Nevím, kdysi by mi to přišlo jakou hloupost, ale dneska se na to dívám trošku z jiné stránky. Možná si teďka řeknete, že se asi až moc dívám na americké filmy. Další hloupost. Dívám, ale nevěřím jim. 

Hlavně, co jsem dneska chtěla uvést na pravou míru je to, že jsem začala chodit do jednoho kroužku. Je to jakoby sbor, kde se zpívá kde co, což je opravdu fajn, že se tam prostě slezou děcka z celé Ostravy a nejen odtamtud. Ale je to opravdu fajn banda a někteří z nich věří v Boha. Jedna slečna tam na mě udělala opravdu dojem. Prostě, stojí si za svým, ale nikoho nenutí do toho stejného, ale vidí to své správné. Myslím, že si asi budem rozumět. 
Vidíte, co semnou dokáže udělat taková maličkost? Páni. Je to až neuvěřitelné.. :) Zároveň vám chci pogratulovat, že jste došli až nakonec mého dnešního článku. Neskutečně si vás vážím! A poslední otázka na závěr. 

V co věříte právě Vy?

4 komentáře:

  1. Zrovna dneska jsem o Bohu přemýšlela. Nikdy jsem nebyla věřící a a asi nikdy nebudu ale myslím si že něco určitě je. I když to třeba není Bůh ale určitě je nějaká síla kterou my neovládáme a může se podobat síle kterou má (podle některých) Bůh. Asi teď píšu blbosti no. /:D/ Ale snad to chápeš. A k těm duchům.. Taky v ně věřím. Bydlím ve starém domě a jsem si jistá že tu nežijeme samy, prostě to cítím. Nějak jsem si na to zvykla a už mi je ten pocit že tu nejsem sama spíše příjemný. Naopak když jsem u táty který bydlí v bytovce tak se tam cítím divně. Jako by ten byt ani neměl tu 'duši' kterou si myslím že má náš dům.
    No, doufám že jsem tu nějak srozumitelně vyjádřila svůj názor.
    Článek se mi moc líbil.
    nico-chan.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím Ti. A tak nějak podobně to myslím i já. Takže alespoň nejsem jediná, kdo je takový "blázen"! :)

      Vymazat
  2. Já věřím v Boha (i když ne stejným stylem jako většina lidí), v duchy i v mimozemšťany. Nejvíc ale věřím v anděli, hlavně v toho svého strážného a asi musím znít jako totální blázen, ale on už mi tolikrát pomohl, že to snad ani není možný. A andělé pomáhají všem. Stačí je poprosit :). (Jo, zním jako totální blázen :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé. Stačí se jen o to trochu více zajímat a všímat si věcí kolem sebe. Mnoho z nás má zalepené oči, což je v této době špatné.

      Vymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.