sobota 15. listopadu 2014

Proč je pro mě podzim tak úžasný?

Krásné sobotní ráno!
Dneska jsem se rozhodla, že vám napíšu článek tak trochu i na přání. Bude se jednat, co mám na podzimu nejraději, jak ho prožívám, co dělám a tak podobně. Snad vás to nějak neunaví, bude to taková spíše oddechovka a rovnou se vrhám na to :)

Čím bych nejraději začala jsou určitě procházky. Prostě takový ten krásný podzimní den, pokud možno teplý, krásně zbarvené listí a sluníčko. Přesně ted den, si někam zajít do parku, do lesa, na nějakou stezku nebo si sednout jen tak před barák na lavičku a užívat si posledních pěkných dní v roce. Celkem podzimní idylka, co myslíte? 


Když už se začíná nějak kolem 5-6 hodiny stmívat, tak už je samozřejmě potřeba jít domů a dát si něco teplého k pití. Já mám třeba oblíbené kakao (Granko) nebo i jiné kakaa. Většinou si je dávám s mlékem. Ale není to jenom o kakau, ale taky o hodně čajích. Nějaký dobrý čaj, třeba s pomerančem a brusinkou nebo citron se zázvorem od firmy Jemča, patří mezi moje podzimní favority. 

Další věc, která už spíše nabuzuje vánoce, ale podle mě k podzimu patří jsou určitě svíčky a vosky do aroma-lamp nebo svíčky samotné. Mám ráda svíčky jak z Ikey, tak od Yankee candles tak z drogerie Dm. Co se týče vosků, tak mi neskutečně krásně voní právě od Yankee candles - ty už jsou cenově trošku niže než výše zmiňované svíčky, ale opravdu stojí za to! 



Nesmím taky opomenout k dobrému pití nějaké pěkné seriály. Třeba Upíří deníky, které snad skoro všichni znáte nebo se taky ráda podívám na Teorii velkého třesku, Malé roztomilé lhářky a mohla bych jmenovat další.. 
A když už jsem u těch seriálů, tak je s tím hodně často spjato spojena hromada knížek a filmů. Co bych mohla neustále dokola číst jsou Hvězdy nám nepřály (btw. líbí se mi více knížka než film, ale neodsuzuji ho :)), Nebo právě jsem začala číst Upíří deníky. Je toho opravdu hromada. A to mi připomíná povinnou četbu, do které bych se taky měla v nejbližší době pustit nebo moje maturita z českého jazyka bude na bodu mrazu, ale mám na to více než rok, tak času dost. :)


Další věcí, které mi k podzimu přirostly k mému srdci jsou určitě nějaké rtěnky. Dvě z nich jste mohli vidět v předchozím článku, ale připomenu vám je. Jsou to rtěnky: Dermacol Longlasting Lipstick 09 (click), Rimmel Lasting Finish by Kate Moss 07, jako další jsem si od Rimmelu zamilovala rudou rtěnku 500 Diva red. Tyto 3 patří k mým láskám.
 

Snad poslední věc, co jsem do tohoto článku chtěla přidat je kino. V poslední době chodím do kina dá se říct pravidelně a taky jsem viděla v poslední době hodně filmů. Například Pohádkář - český film, o kterém se na blogu ještě určitě zmíním se mi hodně líbil nebo nesmím opomenout film Zmizelá, který je na konci celkem až psycho. Prostě víte co, koupíte si popcorn a máte se fajn u nějakého fajn filmu. 
 

A co vy? Jak probíhá právě váš podzim? Máte to podobné nebo děláte i nějaké jiné aktivity? 


3 komentáře:

  1. Pěkný článek! :) Joo procházky jsou TOP ☺, taky se mi v tomto období nejlépe fotí :)

    www.stolen-feeling.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, souhlasím s tebou. Většina lidí nemá podzim ráda, ale já ho naprosto zbožňuju.
    http://chiara-blogger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tie seriály! Máš úplnú pravdu, tiež mám veľmi rada Pll :)
    PS: zatagovala som ťa do liebster award tagu!
    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.