pondělí 17. listopadu 2014

Majk Spirit - Koncert

Krásný den vám všem! 
Na facebooku a v rádiích a všude byly pozvánky na Majka Spirita, který v sobotu - 15.11 byl koncert v Avionu, v Ostravě. A chtěla bych sem přidat video, pár fotek - možná z toho mít nic nebudete, ale pro mě to byl celkem zážitek, tak bych to díky blogu chtěla určitým způsobem vyventilovat.





Nejprve bylo těžké přemluvit naše, abychom tam jeli. Taťka s náma nejel, ale mamku jsem nakonec překecala, přece jenom Majk Spirit se v Ostravě neukáže jen tak. Takže jsme jely.
Myslela jsem si, že bude aspoň nějaká autogramiáda, ale nebyla, což mě popravdě dost mrzelo - mít s ním třeba fotku nebo tak něco :P Asi by hodně lidí v mojem okolí závidělo (a ne, nemám velké sebevědomí :D).

Začínalo to v 18:00 a bylo to do 19:00, takže hodina bez přestávky - celkem borec (y). Asi tušíte, že tam bylo neskutečně moc lidí, především hodně dětí ze základky. Ne, že bych proti nim něco měla, to fakt ne, ale neskutečně mě až štvalo to, jak se všude drali jako nevím co.. *****! A co mě ještě víc štvalo byly paní, které tam každou chvilku jezdily s kočárkama nebo taky to, že tam bylo neuvěřitelně málo místa. Nevím, proč to třeba neudělali venku. 

Ohledně písniček.. Moc jsem jich neslyšela, protože jsem byla poměrně vzadu, potom se to nějak posouvalo dopředu, ale to byl konec. Šlyšela jsem: Feel alright, I was wrong (i přesto, že tam celeste nebyla), všetky oči na mě a bylo jich tam daleko více. Bylo jich asi 8-10 ne-li víc.


Nakonec jsme byly nakupovat pár věcí na Vánoce - vybrala jsem si taky něco :), ale dočkám se až pod stromečkem :) 
No nic, tak se mějte krásně! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.