středa 26. listopadu 2014

Mobilní aplikace Blogger

Krásný středeční večer vám všem! 
dneska bych vám chtěla trochu porecenzovat jednu mobilní aplikace, která je pro mě prakticky potřebá skoro každý den a díky ní, můžu být s vámi v kontaktu a také se svým blogem. 

Jak už jsem výše zmínila, tak díky této aplikaci můžu být propojená s blogem kdekoliv. Jen pouze pod podmínkou, že máte internet v mobilu. Já si ho čas od času zapnu, ale neustále zaplý ho nemám. Nechci být ještě větší závislák než jsem.



Mnoho lidí si však stěžuje na nefunkční tlačítko pro vydávání článků. Popravdě ještě jsem nezkoušela vydávat článek prostřednictvím tohoto tlačítka, protože vždy potřebuji si článek přečíst na monitoru notebooku a v této fázi přidávám i fotky a ilustrační obrázky, tudíž pro mě to nevýhoda opravdu není. 

Co se týče seřazování Konceptů a Vydaných článků, je to stejné jako v počítačové verzi, nevidím tam nějaký zásadní problém. Další výhodu beru i rychlost a přehlednost programu. Není možné, aby se v něm někdo ztratil, protože vše je popsané a stručné, takže nemám s touto aplikací žádné prblémy, v tomto směru.



Shrnutí a hodnocení

+ rychlost
+ dostupnost
+ zdarma
+ přehlednost
+ možnost odkudkoli psát články

- potřeba WiFi nebo internet v mobilu

Celkové hodnocení by u mě vypadalo takto: 

Používáte mobilní verzi Bloggeru? 
Jste s ním spokojení? 
Co vám na něm nejvíce vadí? 

3 komentáře:

  1. Túto aplikáciu určite používam. Keď nemám čo na práci alebo sa jednoducho nudím a zrovna nemám pripojenie na wf, napíšem si príspevok do poznámok. Potom, keď niekde chytím pripojenie na internet, vložím si to tam. Na ntb si doma potom len pridám obrázky a všetko to skontrolujem. Podľa mňa je to prehľadné a dá sa s tým pracovať a blogerovi to pomôže! :)
    Vadí mi len to, že sa tam nedajú presne určovať obrázky ako na ntb, že napr. ho chcem viac doľava, doprava, dole, hore.. :)

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jajaj, nemám žádný ajfoun ani nic takového, takže tuto aplikaci přenechám jiným! :)

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.