sobota 22. listopadu 2014

Baby lips - trhák, stojí vlastně za to?

Přeji krásný sobotní den vám všem!
dnešní článek bude oproti tomu minulému kosmetičtejší a chci se dneska zaměřit na "blogerský trhák" nad po celém světě. Už i k nám baby-lips dorazily, ale o tom už určitě víte. Co se vlastně skrývá pod pokličkou tohoto světového trháku?

Nejdříve bych asi začala tím, Co to vlastně Baby-lips je? (pro ty kdo neví)
Jedná se o balzámy na rty, které jsou zabarvené, ale najdou se i bezbarvé varianty. 



Chci ještě upozornit, že tento článek je jen a pouze můj osobní názor, takže mě nechytejte hned za slova a už se do toho vrhnu :). Podle mě, jsou nejoblíbenější odstíny Hydrate (modrý), Cherry Me(oranžový) a Pink Punch (růžový). 

Měly by všechny hydratovat a dodávat rtům jakýsi šťavnatý vzhled. Co se týče té hydratace, tak mi to příjde na balzám opravdu, opravdu špatné. Všechny jsou na tom s tou hydratací opravdu skoro na nule, což mě opravdu celkem mrzí, protože jsem od toho očekávala opravdu více, když to byl takový BOOM

Já mám doma 3 odstíny - nevím proč, ale mám, zkrátka jsem je chtěla určitým způsobem zrecenzovat. Mám doma Hydrate, Cherry me a Peach Kiss. Co se mi na nich snad nejvíce líbí? Snad jenom ten obal a vůně, je pravda že krásně voní i na rtech, takže to neustále fetuju. Jo a ještě bych zapomněla na lesk na rtech, který taky dodávají, ale jinak je to propadák. 

PRO x PROTI

+ vůně
+ obal

- hydratace 
- cena ve srovnání s kvalitou
- nenadchne, ale neurazí

Máte doma nějaký odstín? Jaký je Váš názor?

11 komentářů:

  1. Já mám peach kiss a jsem i s hydratací spokojena :) no jo, každý to máme jinak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, že mě rychle vysychají rty, takže to bude asi tím :)

      Vymazat
  2. Babylips doma nemám, ale k Vánocům bych alespoň jeden brala.:)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mám stejný názor, v Německu jsem si koupila černý se žlutým nápisem- Fierce n tangy. Na to, že je to takový hit, tak nic moc no :/ Prostě obyč balzám ;) www.adele-seven.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já nemám takže posoudit s tím co si myslím já :) ale uvažuju o tom že si koupím :)
    http://majdahlavackova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se říká, vyzkoušet se musí všechno! :) Až si nějaký pořídíš, tak doufám, e na tvém blogu uvidím nějakou recenzi! Budu se těšit :)

      Vymazat
  5. Já mám doma Intense care, cherry me a pink punch a jsem s nimi nadmíru spokojená. :D
    -CrazyJull

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, o tomhle jsem už někde na blogu četla. Upřímně mě to nijak nenadchlo, raději než podobné "jelení loje" použiju radši už rovnou rtěnku. I když, jak píšeš, k té vůni bych si rozhodně chtěla čichnout. Mám ráda voňavou kosmetiku.

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.