středa 12. listopadu 2014

Recenze rtěnek - Dermacol x Rimmel

Krásný den vám všem! 
Dnešní článek jsem se rozhodla napsat jako recenzi na dvě rtěnky. Jedná se o rtěnky od firmy Dermacol a Rimmel. A rovnou se na to vrhnu, protože vás to určité zajímá :)


Ale než se ještě pustím do nějakého recenzování, tak bych potřebovala pomoct tak trošku s blogem. Potřebovala bych zjistit, jak mám oddělit na hlavní stránce článek ať tam celý nevisí. (fotka je sice z blogu.cz, z mého starého blogu, ale snad mě nějaká spříznění duše pochopí a doufám, že mi to někdo moc ochotný vysvětlí. Nebo třeba jestli na svém blogu máte nějaký "návod" nebo tak podobně, můžete mi ho nalinkovat dolů. Děkuju předem za rady :). Můžete mi napsat do komentářů nebo na e-mail: tennsie.seznam.cz. :) Budu velice ráda!)

A už se vrhám na samotné produkty! Podle popisu produktů by se mělo jednat o dlouhotrvající krémové rtěnky, s výdrží okolo 6-ti hodin. Co se týče odstínů: Rtěnku Dermacol mám v odstínu 09 (4,8g) a Rimmel v odstínu 07 (4g). V závorkách je gramáž, která je prakticky stejná, jen Dermacolka má gramů víc jen kvůli jejího obalu. Je poněkud těžší. 

Co se týče obalů. U firmy Dermacol je takový bytelnější, zlato-bílý(do krémova), mě osobně nějak moc nezaujal svým vnějškem jako spíše produktem uvnitř. Naopak je tomu u Rimmel. Obal je jednoduššího rázu, je obyčejně černý a ten oceňuji více. V jednoduchosti je krása, jak se říká a v tomto pohledu to tak taky beru. 

Co se týče odstínů, tak jsou opravdu krásné. Do takových rtěnek jsem se v poslední době zamilovala, zvláště to těchto dvou. Jak už jsem výše zmínila mám je v odstínech 09 a 07. Jsou si neskutečně podobné barvou, ale ta od Rimmelu je více taková s nádechem do fialova. Za to od Dermacolu je taková spíše s nádechem růžové, ale základ je u obou prakticky stejný. (Nevím, jestli to na té fotce vůbec půjde vidět, ale snad jo). 

Další věc na kterou se hodně dívám je výdrž. Ta je pro mě poněkud zásadní záležitost. Jak to tak u krémových rtěnek bývá, tak s tou výdrží víme, že nic moc. 2 hodiny se skoro nehne a potom slízá, vysušuje a už není hezká, tak je třeba buď odlíčit a nebo přetřít novou vrstvou. 
Já to dělám tak, že když vím, že už mi pomalu slízá a už není tak pěkná jako po nanesení, tak si rty přetřu nějakým výživným balzámem na rty a ten až se vsákne tak opět nanesu. Mě to takhle funguje a nemám si na co stěžovat. 
Samozřejmě nemůžu tyhle 2 rtěnky srovnávat s rtěnkou od Rimmelu v odstínu 500 Diva red, protože ta je naprosto úžasná. Drží neskutečně dlouho a někdy mám i problém odlíčit tuhle krásku, ale o tom už jsem psala na předchozím blogu (možná udělám recenzi znova, pokud o to budete mít zájem).
A snad poslední věc, kterou jsem chtěla zmínit je vůně. Rtěnka od Rimmelu nádherně voní. Nevím, k čemu mám tu vůni přirovnat, ale bude tam asi nějaký přídavek kokosu nebo něčeho podobného. Určitě si zajděte do drogerie vyzkoušet i přičichnout, protože ta vůně je úžasná. Nikdy bych netušila, že rtěnka může tak krásně vonět. 

Co se týče cenově. Cenově se pohybují obě do 170,- v případě Rimmelu tak ta cena se pohybuje kolem 120,-. Není to nějaká drahá záležitost, ale když srovnám kvalitu s cenou tak je to pěkná cena. 

Podle fotky níže si můžete všimnout, že Dermacol má klikací rtěnky. Nevím jaký je to poslední dobou hit, ale Dermacol na si na tom poslední dobou nějak zakládá. Příjde mi to pěkné, ale než jsem si na to otevírání zvykla, taky to nějakou dobu trvalo, ale neberu to jako mínus, snad jen takový poznatek.
Co se mi ještě líbí je nápis na Dermacolce. Prostě taková propagace.. Moc se mi líbí logo vyražené na té rtěnce, jak ji vysunete. 

Shrnutí a hodnocení

Dermacol Longlasting Lipstick 09 (click)

+ barva
+ cena
+ konzistence

- vysušuje
- obal
- výdrž

Rimmel Lasting Finish by Kate Moss 07

+ cena
+ barva
+ obal
+ konzistence
+ jednoduchost

- výdrž

Závěr

Kdybych si mohla vybrat jen jednu z těchto dvou rtěnek, tak bych si asi sáhla po rtěnce od Rimmelu. Neříkám, že Dermacol nějak odsuzuju, ale v tomto případě by asi vyhrála.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.