pátek 19. prosince 2014

Masky

Krásný den vám všem! :)
Dneska jsem si pro vás připravila trochu, jak to říct, článek na zamyšlení. Doufám, že vás tento článek trochu nadchne a že budete v tomto aktivní. Děkuji předem za vaše pěkné komentáře a jdeme na to. (Vím, že tento článek je po neskutečně dlouhé době, ale blogování pro mě není povinnost. Beru to jako svůj odpočinek, místo, kde můžu vyjádřit své pocity.)

Nejprve vezmu masku z vizuálního vzhledu. Některá se mračí, některá se usmívá, některá je smutná, druhá zase šťastná a veselá.
A když se jedná o masky vnitřní, čili neviditelné – probíhá to s nimi úplně stejně, jako s těmi viditelnými. Nikdo mi prosím vás neříkejte, že jste se určitým způsobem nezměnili, když jste poznali nějakého člověka, kterému jste se chtěli zalíbit atp..

A ne každý člověk má takovou tu „falešnou“ masku jen jednu. Někdo jich má 10 jiný zase 20. Nyní, bych vám ráda ukázala jednu animaci, kterou vám níže vysvětlím. (btw. ten gif mě stál plno času a nervů, protože je to můj první vytvořený gif na světě.. :D Takže si toho važte!)



Černá tečka jsem dejme tomu já. Barvy, které se pomalu vybarvují jsou právě zmiňované masky a zelené tečky jsou mí kamarádi. Když já mezi dotyčným kamarádem a sebou mám masku, tak je to špatné hned z několika důvodů.
Není možné, aby se s nikým jiným kromě mě nebavil. A jelikož on se baví i s jinýma lidma, než jen semnou, tak pozná, že nejsem taková jakou mě vidí ostatní. I ostatní si toho začnou všímat, tak budou smutní a začnou se semnou pomalu nebavit až najednou zůstanu sama s mými maskami.
Jelikož mě to opravdu mrzí a štve, tak si začnu pokládat otázky, díky kterým příjdu na příčinu problému. Začnu si uvědomovat, že ke každému z mých kamarádů jsem se nechovala stejně, nebyla jsem sama sebou. Ale časem se mi podaří tento nepříjemný problém odstranit. Pomalu jsem nacházela své masky a začala je „mazat“. Toho si také všimli mí kamarádi a najednou jich bylo více, než předtím. Je jich daleko více. Můj problém s přetvářkou je pryč. Jsem sama sebou.

Máte v okolí nějakého člověka, který se maskuje přetvářkou? Jak jste na to reagujete?Změnili jste se kvůli někomu jen proto, abyste se mu „líbili“ a bavil se s vámi?Jaký na toto téma máte názor? 

1 komentář:

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.