čtvrtek 30. dubna 2015

FusionDary (Fusion, Tennsing)

Krásný slunečný den vám všem! :) 
Dnešním článek bych chtěla věnovat tématům jako je Fusion - co to je, proč tam chodím, jak to funguje a taky akcí spojenou s Fusionem a to je FusionDary, kde to bylo perfektní. :) 

Nejprve bych začala Fusionem jako celek.
Je to jakoby sbor, kde je i vlastní kapela a hrajou se tam různé novodobé písničky a lidi se jen tak sejdou, pokecají, dají si něco dobrého a tráví spolu volný čas. Většina je teda ještě věřících. (Já nejsem, je tak pro informaci). 
Proč tam chodím? Protože je tam plno úžasných lidí, kteří dokážou pomoct v určitých věcech, které v normálních životě jen tak lehce nenajdete a popravdě řečeno jsem s některýma jako sestra, což zní možná divně, ale kdo něco takového zažil, tak mě pochopí. :) 
Jak jsem se k Fusionu dostala? Bylo to jednou úplně náhodou. Kamarádky, které chodí semnou na internát, ale chodí na chemickou školu dostaly pozvánky na nějaký koncert americké skupiny. Bylo to zadarmo, tak jsme tam šly se podívat. Bylo to však pořádáno Fusionem, který má pravidelně podobné koncerty Američanů i ostatních národností, což mi připadalo celkem fajn. Tam jsem se dozvěděla, že jsme přišli do Fusionu, dostaly jsme tam informace jak to celé funguje a zároveň nás pozvali na jejich zkoušku. Na tu zkoušku jsem přišla sama, protože holky to moc nenadchlo. Tak jsem tam šla i po 2,3 až tam vlastně chodím doteď a jsem ráda, že jsem se tam tímhle způsobem dostala a že jsem se rozhodla tam chodit, protože tolik fajn lidí na jednom místě bych nenašla. To mi věřte. 
Zároveň jste se na facebookové stránce mohli dozvědět, že jsem začala díky Fusionu hrát na klávesy. Teďka jsem tam dlouho dobu nebyla, protože bylo buď FusionDary nebo jsem byla nemocná nebo to odpadlo. V každém případě tam nejsou jenom klávesy. Děcka se tam učí i na kytaru, bicí, jsou tam i sóla, takže příležitost si zkusit něco nového. 
(**Fotka z nedávné akce jménem Exit Tour, šlo vlastně o koncerty pro školy, ale bylo to i odpoledne pro ostatní, tak tam děcka byly, ale já ne :( - nemoc, štve mě to strašně moc.)

FusionDary

Teďka bych se zaměřila na FusionDary. Nevím přesně kolikátý je to letos ročník, ale je to každoročně a pořádá se to pokaždé jinde. Jsou tam pozývány Fusiony a Tennsigy (Tennsing je obdoba Fusionu) z celé republiky i zahraničí. Letos tam byli Slovinci, Slováci, Poláci, Ukrajinci a plno dalších, byla to akce, kde bylo přes 450 lidí, takže to byla poněkud velká akce. Bylo to ve Frýdlantu nad Ostravicí v tamním kulturním domě a bylo to opravdu super. 
Náplní celého toho festivalu byly koncerty každého zúčastněného Fusionu nebo Tennsingu, kde si něco připravili během jejich sezóny. Nebyl tam jenom zpěv, ale i tanec a drama, což to trochu obměnilo atmosféru a byla jsem i hodně nadšená
Byla jsem tam jako dobrovolník a měla jsem tam na starost FusionShop, kde se prodávaly různé věci. Například termohrnky přes trička až přívěsky na klíče, takže tam toho bylo poměrně hodně a byly tam pěkné věci, což jsem teda moc nečekala. 
Zároveň tam byly i workshopy. Byl tam nehorázný výběr a já jsem absolutně nevěděla, kam mám jít, tak jsem si nakonec vybrala Design. Myslela jsem si, že to bude v češtině, ale nakonec to vedl jeden super američan, který pracuje jako grafik, tak jsme tam dělali nějaké loga a bylo to super! BTW.. na to, že chci příští rok maturovat z angličtiny, tak jsem mu rozuměla snad každé 3. slovo :D, takže bych si měla v angličtině trošku máknout nebo dopadnu hodně zle.
Když skončil hlavní program, což byly koncerty, tak byly tzv. Alternativní programy, ze kterých jsme si mohli vybrat, co budeme dělat. Jeden večer jsme byli na večerním frisbee (snad to dobře píšu), což byla poněkud zábava a ano, bylo to v noci. Měli jsme svítící frisbee, takže šlo to vidět :D, taky jsem se z toho prvně bála :D. Druhý večer jsme šli na karaoke :D. Já jsem už měla hlasivky tatam, takže jsem jenom poslouchala a bavila se :)

(** Myslím si, že tam stejně nejsou úplně všichni!! :) Společná fotka)

Nějaké otázky? Do komentářů s nimi! :)

(**Napadlo mě sem ještě šoupnout video :P - Je to strašná kvalita, ale aspoň něco ^.^)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.