středa 22. dubna 2015

Nina Dobrev (The Vampire Diares)

Než úplně začnu článkem, chtěla bych připomenout, že existuje facebooková stránka blogu. Tady máte odkaz :). Dávám tam jiné příspěvky než jsou na blogu a fotky a můžete se tam dozvědět i něco více o mě, takže pokud máte zájem :).. Nikoho nenutím, je to vaše rozhodnutí :).

Tak a už přejdu k názvu dnešního článku a tou je v této době opěvovaná Nina Dobrev nebo-li Elena (Delena a bůh ví co všechno) Gilbert z The Vampire Diares (Upíří deníky). Tento článek jsem ani neměla v plánu psát, protože je toho opravdu plný internet ať už twitteru, facebooku nebo i taky blogů, když tak řeknu. 

Jestli jste se dívali na aspoň jeden díl, tak jste mohli zjistit, kdo Elena je. Má tam takové 2 hlavní postavy, co jsem teda dokoukala (mám za sebou 2 série a do dalších se ani nepustím, bude to vysvětleno níže.) Je to občas strašně zamotaný příběh, v určitých částech jsem se v tom příběhu doslova ztrácela. Ale to tady nechci moc rozebírat, protože fanynky TVD by mě asi zabily. 

No, ale přesouvám se konečně k té části, proč to nechci dokoukávat do konce. Je to především odchodem Niny z celého toho příběhu (tím pádem asi 7. série ani nebude - uvidíme). Je tam mnoho důvodů, proč chce odejít, jedna z nich je i končící smlouva se štábem. V důsledku toho, že Nina odejde se nejspíš seriál spojí s druhým se seriálem s názvem The Originals, což je obdobný seriál, takže tím bude narušené nejenom děj toho celého seriálu, ale i postavy a celkový dojem, což je pro mě snad to nejdůležitejší, co můžu od takového seriálu čekat. 

Jak to máte vy a seriály? Díváte se na TVD? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.