čtvrtek 17. prosince 2015

Oddechové období

Znáte někdy takový ten čas, kdy chcete všeho nechat, jít se zahrabat 2000 kilometrů pod zem a nic neřešit? Ano? - Nejste sami, takových "období" mívám v poslední době opravdu požehnaně.

Co s tím ale dělat?

Existuje hodně věcí, jak se od toho všeho trochu oddálit a když ne oddálit tak aspoň na chvíli zapomenout. Zde vám vyjmenuji několik z nich, které jsem vyzkoušela a nedá se moc říct, že by opravdu zabraly. Většinou byly krátkodobého charakteru, což mi v mém případě moc nepomohlo.

zdroj
1) Vyzpovídat se.
Ač to zní jako úplně kravina všech kravin - je to tak. Občas za někým zajít - kamarádem/kou a říct úplně všechno, co vás v tu danou chvíli trápí.. Jenže? Kamarádům nevěříte až natolik, abyste jim s klidnou duší řekli vše? Hm.. nastává problém. Ano nebo ne?
Zkusila jsem to párkrát ve dvou případech ze šesti to dopadlo pozitivně, zbytek byl roznesen. Ano a pak si najdi nějaké kamarády, kteří ti fakt pomůžou. Tento způsob jsem vyřadila z věcí, které by mohly zaručeně pomoci.
2) Alkohol
Podle mě asi zatím nejzaručenější způsob na poměrně krátkou chvíli zbavit se nějakých trablí a problémů. Ale. Nejde to pořád, protože tento způsob taky něco stojí a nechtěla bych, aby to semnou dopadlo nějak špatně, takže tento způsob taky nedoporučuji, pokud nechcete aby se z vás stal alkoholik.





zdroj
3) Deník
Teď asi příjde otázka typu: "Jako vážně?" nebo typu: "Ona se snad zbláznila". Nedělám si srandu a nezbláznila jsem se. Tento typ taky není k zahození, ale pro mě se stal neúčinným v té době, když si ho jedna nejmenovaná osoba tak napůl přečetla. Když se rozhodnete použít tento způsob, deník schovejte někam na místo, kde nikdo nechodí. Nemyslím tím třeba šatník, komodu nebo tak, ale chce to něco fakt originálního.

4) Nechat to být
Čím více nepříjemných věcí, tím více nejistoty, špatných pocitů, nedůvěry a plno dalších nepříjemných věcí. To jsem taky vyzkoušela a měla jsem namále, abych neskončila někde na psychiatrii, protože deprese byly na mém denním rozvrhu na místě číslo jedna.

5) Web
Tento způsob bych chtěla vyzkoušet. Jde tam o to, že se člověk vypíše (ne z problému, ale to co mu leží v hlavě) a tím pádem zapomene na problémy atp.. Za zkoušky nikdo nic nedal, tak doufám, že se mi povede dobře. Uvidíme jaké to bude mít výsledky.

A co vy? Máte nějaký zaručený způsob jak se zbavit depresí a období, co už v životě nechcete zažít?

2 komentáře:

  1. Zasednu k nějaké hře, ve kterém moji lučištníci zasypávají nepřítele smrtícími šípy a najednou mi je všechno šumák, protože je ze mě grandiózní stratég, co četl Umění války od mistra Suna.

    OdpovědětVymazat
  2. Také možnost :) Je někdy doslova nutné se odtrhnout :)

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.