sobota 20. prosince 2014

Vánoční pohádky a filmy

Krásný večer!
Já jsem se dneska rozhodla udělat článek na vánoční pohádky a filmy, které stojí za to, se na ně podívat. Myslím, že už k tomu nemám co dodat, tak jdem na to! :)

1) Tři oříšky pro popelku 
Myslím, že tato pohádka snad nepřestane být alespoň u českých Vánoc tradicí. Každoročně se na tuto pohádku dívám a myslím, že mě zkrátka neomrzí. Je moc krásná. 


2) Sám doma
Myslím, že tento film taky nesmí chybět v žádné domácnosti, protože je to parádní zábava při dlouhém dnu, třeba na čekání na Ježíška. Taky mě tako komedie nikdy nepřestane bavit! 

3) Grinch
Tato pohádka o ukradených vánocích je možná trochu kýč, ale proč ne? Dejte si teplé kakao nebo čokoládu a bude vám fajn. Pozor! Nohy nahoru! 
(btw. obdivuju kadeřníky, co dělali dívce účes. Že jí to tak dlouho vydrželo! :O)

4) Polární expres
Tuto pohádku jsem neviděla asi 2 roky, ale tyto Vánoce na ni nezapomenu a podívám se na ni zase. :3

5) Mrazík 
Ano, mnoho z vás tuto pohádku už proklíná, ale přiznejme si, že si ji s nostalgií pouštíme. Dokola, dokola, rok co rok, je to zkrátka pohádka mého dětství. :) (Je ti teplo děvenko? :D - nezapomenutelné!)

6) Láska nebeská
Je možné, že jste ještě neviděli.. Je to krásný vánoční romantický film plný očekávání. Nebudu prozrazovat děj, ale doporučuju se na něj podívat, nebudete litovat! :)

7) Šíleně smutná princezna
Pokud to tak můžu říct, tak je to muzikál, sice s vánoční atmosférou toho nemá moc společného, ale je to česká pohádka, tudíž taky doporučuji se podívat! :)

8) Císařův pekař, pekařův císař
Tato je taky prakticky hrána každý rok na Vánoce, neskutečně se na ni těším, jelikož patří mezi moje oblíbené! :) Nejlepší hláška: Já ho propíchnu. Je to rychlé a stavovské! 

9) Princ Bajaja
Já každoročně sázím na českou klasiku, příjde mi to zkrátka nejlepší. Neodsuzuju ani americké a další pohádky, ale ty české mají něco do sebe. 

10) Princezna se zlatou hvězdou na čele
Další z mých oblíbených. Ani nepochybuji, že jste neviděli, protože tato pohádka mi nesmí chybět ani za zlaté prase. Miluju pohádky podobného typu! :)

Jen mezi námi! Každoročně se dívám na pohádky, nestydím se za to a ani nebudu. Každopádně tohle nebyly všechny na které se dívám. Já prakticky jedu od rána až do noci. Co jede v televizi, potom to střídám s DVD-čkem a nakonec to zalomím u notebooku. Takže si můžete být jistí, že já jsem vánočníma pohádkama opravdu posedlá.

Díváte se na vánoční pohádky?
Jaká je vaše nejoblíbenější? 


3 komentáře:

  1. Miluju Grinche a Císařova pekaře/Pekařova císaře, ale třeba Bajaju nebo Princeznu se zlatou hvězdou jsem nikdy neviděla celý, pač se mi to nelíbí :D
    Pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Popelka, Mrazík, Šíleně smutná princezna. Ty jsou pro mě top! A z filmů nesmí každý rok chybět Čtvery Vánoce a samozřejmě nejlepší a největší klasika Sám doma ;) http://behappyandbefiit.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. U mě vede Grinch! :) Mrazíka už jsem přestala mít ráda. :D

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.