pondělí 7. května 2018

Thirteen reasons why | 13 důvodů proč

publikováno: 1.listopadu 2017
Asi před týdnem jsem dosledovala seriál Thirteen reasons why.. 
Potřebovala jsem asi nejaký prostor mezi tím, než jsem napsala tenhle článek, ale asi to zjevně nepomohlo, abych si nějak srovnala nějaký ucelený názor. V tohle případě to bohužel nelze. Nevím přoč, ale je to tak. 
Jedná se o poměrně nový seriál, obsahující zatím jen jednu sérii s 13 díly. Každý z nich má v průměru 50-60 minut, takže vás to docela zabaví, jako to zabavilo i mě. Druhá série by měla taky být, každopádně na ni mám síšené názory. Nevím jestli je fajn to dál zozpitvávat.
Tíhle chci ještě poděkovat Terezce, která mě do tohodle světa 13 reasons dostala! Děkuju! ♥
Výsledek obrázku pro 13 reasons why
O čem to vlastně je? 
O holce, co je na střední škole a zabije se. Spáchá sebevraždu. A předtím, než to udělá nahraje kazety o tom, proč sebevraždu spáchala. Na každé z těch kazet je nějaký člověk, který se něčím provinil, případně ji nějak ublížil ať už psychicky nebo fyzicky.
Potom se kazety dostanou ke klukovi jménem Clay a veškerá "sranda" začíná. Jedná se o kluka, který byl do ní nehoráznou dobu zamilovaný.. No a znáte to, začne přidělávat pod ohněm.
Zbytek vám, včetně tebe, neřeknu, musíte se na to podívat :). Klidně si pak o tom můžem popovídat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.