pondělí 7. května 2018

Nespokojenost.

publikováno: 10.září 2017 (tennsie.com)
V dnešní době je úplně normální, aby člověk s něčím nebo někým nebyl spokojený. Tamto a támhleto. Pořád něco. Ale o to horší pak je, že je někdo nespokojený s váma. Na jednu stranu můžete potvrdit, že je s váma něco ne úplně OK, ale na druhou stranu to ve vás úplně vře, že máte chuť se vším mrsknout o zem a veškerou snahu poslat ta tam.. A tohle se mi poslední zhruba 2 měsíce děje. 
S výše zmíněnými věcmi jsem se setkala. Bylo to všechno na rychlo. Musela jsem si během 2 měsíců najít nějaké spolubydlení (protože co si budem namlouvat, ale v Praze člověk byt neutáhne sám), do té doby se i přestěhovat - chybí mi ještě posledních pár dní a musím být pryč, což znamená, že má člověk nervy oprávněně. (Jo, už mi chybí jen pár věcí, ale i tak.)
A nejenom, že jsem měla tyto starosti (které ještě mám), tak aby toho nebylo málo, tak jsem začala dostávat v práci nehezké feedbacky od brigádníků, ale i od lidí na vyšších pozicích. Což mi do mého stavu moc nepomohlo. Zároveň moje šéfová má dovolenou, takže se o celý provoz starám společně s jednou brigádnicí (Terezkou), které děkuju za její pomoc a pychickou podporu! Takže mám nejen nervy v práci, ale mám nervy i doma, což znamená, že na tom psychicky nejsem vůbec dobře. Necítím se dobře. Mám chuť odjet někam pryč, kde mě nikdo nenajde, bez telefonu!!!!, bez notebooku!!!!, jenom s nějakýma lidma, kteří jsou mi nejmilejší a se kterýma ráda trávím čas. Ale co do toho, takových lidí moc nemám, díky mami! ♥ Všichni kamarádi a podle mě největší podpora, je u mě doma - na Moravě.
Takže jak jde čas, tak mi připadá, že začínám trpět trošku depresema, no. Přestávám si s lidma rozumět. Nejhorší pro mě je, že pracuju s lidma a musím s nima vycházet. Takže jenom příjdu domů, jdu brečet, nachvíli je to OK a další den to jde nastejno. Asi si začnu hledat nějakého psychologa.. Nebo nevim.. 
xx.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.