středa 25. března 2015

Projekt - Transexuálové

Krásnou středu přeji!
na dnešní článek jsem psala už menší úvod, takže po přečtení už budete vědět, že se bude jednat o dlouhodobější projekt a dneska bych začla prvním z témat a to s Transexuály. 

Co to vlastně transexuál je? 

Mnoho lidí, které jsem vyzpovídala, především ty mladší mi normálně oznámilo, že neví co to znamená. Já jsem jenom vykulila oči, protože to byli i lidé, do kterých bych to vůbec neřekla - ale zpátky k tématu.
Jsou to lidé, kteří nejsou prakticky spokojeni se svým pohlavím (z jakýchkoli důvodů) a chtějí se změnit na pohlaví opačné. Ve zkratce - Muž se chce stát ženou a naopak. 
> Kdysi to bylo naprosto nepřípustné, aby se z ženy stal muž, ale v této době je to možné. Kvůli plastickým operacím až nějakými hormony je otázka několika let, protože tam jsou i různé komise a nevím co ještě, aby přeměnu schválili. Jenom jeden dodatek, že většinu operací s výsledkem přeměnění hradí pojišťovna, čemuž absolutně nerozumím. 

Rozdíl transexuál x tranvestita

Také musíme brát v ohledu fakt, že mezi transexuálem a tranvestitou je značný rozdíl. Tranvestita se jen převléká jako opačné pohlaví, zatímco transexuál to má se vším všudy - i s přeměnou intimních partií. Hodně lidí v mém okolí si tyto dva pojmy značně pletlo a nebo si mysleli, že je to jedno a totéž :).

Názory ostatních

Jakub (nižší věková skupina)
Jaký je tvůj názor na transexuály? 
No, rozhodně bych je v tom nepodporoval, jelikož je to jejich věc, ale kdybych šel do baru a chtěl sbalit nějakou "čičinu" a strávit s ním noc a zjistit, že tě opíchala do prdele, není nějak zvlášť příjemné. Samozřejmě pokud budou mít vztah se svým druhým transexuálem, tak budiž jim to přáno že, ale fakt pěkně zmalovaného chlapa jsem ještě neviděl a nemám v plánu to nějak hledat, poku teda nejsi transexuál ty. Moje odpověď: Já ne! (smích)

Co bys dělal, kdyby jsi zjistil, že tvé dítě by se chtělo stát transexuálem a už by bralo hormony atp..
S tím užíváním hormonů nevím jak to přesně je, to snad musí být v nějakém věku i dovolení rodičů. Já bych s tím teda rozhodně nesouhlasil, sice skutečně žijeme v době kdy za toto by se házelo ze střechy nebo tak něco, ale bych to bral jako za nějakou zradu v rodině. Jako každý může být homosexuál, ale to ještě není takový oheň na střeše jako transexuál.

Máš nějaký příběh nebo setkal ses někdy s nimi? 
Jak už jsem uvedl před chvílí, tak jsem se ještě nesetkal s žádným pěkně namalovaným chlapem, který by si hrál na ženu a naopak.

Tereza (střední věková skupina)
Jaký je tvůj názor na transexuály?
Ne, že by byl nějaký podporující nebo odporující, prostě patřím k lidem, kteří jsou někde mimo tuto mez. Je mi v podstatě jedno, co dělají - hlavně ne na veřejnosti, protože některé potkávám skoro pravidelně a je to někdy trochu nechutné.

Co bys dělala, kdyby jsi zjistila, že tvé dítě by se chtělo stát transexuálem a už by bralo hormony atp...
To je dobrá otázka. Popravdě ani nevím, jak bych se zachovala. Možná bych cítila nějakou bolest uvnitř mě, ale nakonec věřím, že bych se s tím určitým způsobem vyrovnala, vždyť by to přece bylo moje dítě, které teda ještě nemám a pevně věřím, že se mi to nikdy nestane. (smích)

Máš nějaký příběh nebo setkala ses někdy s nimi? 
Jak už jsem řekla před chvíli, viděla jsem dva/dvě. Nevím jak je pojmenovat - jestli to byla žena nebo muž.

Simona (vyšší věková skupina)
Jaký je váš názor na transexuály? 
Na transexuály nemám žádný názor, protože nikoho nesoudím.

Co byste dělala, kdyby jste zjistila, že vaše dítě by se chtělo stát transexuálem a už by bralo hormony atp..
Kdyby už by to bylo ve fázi hormonů, tak bych to už nezastavila.

Máte nějaký příběh nebo setkala jste se někdy s nimi ?
Ne, nikdy jsem se s nimi nesetkala.

Jak byste na otázky odpověděli vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.