neděle 8. března 2015

Plastické operace

Dnešním článkem mě inspirovalo hodně lidí. Ať už z internetového nebo reálného světa. 

Myslíte si, že vždy a pokaždé poznáte někoho, kdo si prošel plastikou? Jestli ano, tak vás musím bohužel zklamat, protože takových lidí, co si plastikou prošli je stále víc a víc a ne vždy to jde lehce poznat. Já osobně jsem si myslela, že někdo který je v mém věku ještě nebyl na plastice, ale popravdě - myslet je nic vědět.

*zdroj: www.prozeny.blesk.cz
Úplně poprvé jsem asi o plastické operaci slyšela někde v televizi nebo rádiu. A nyní si kladu otázku: Proč jsou takové operace tak oblíbené? Není to oblíbenost, je to závislost. Závislost lidí na tom, aby byli dokonalí a tím pádem se sebou šťastní, ale někdy to zkrátka nevyjde. Ať už se jedná o prsa, obličej, tělo. Je to závislost jako u někoho tetování. Někdo si nechá vytetovat jedno a musí mít další a další. 

*zdroj: www.prozeny.cz
**Z důvodu nechutnosti některých ilustračních obrázků - je přidávat nebudu. 

Rizika

Rizikové situace a problémy hodně lidí řeší, až nastanou. Je to neskutečná blbost. Mělo by se myslet na rizika s takovými operacemi spojená, protože až to nastane, je většinou hodně pozdě. 
Podle mě, největší riziko je spjaté s narkózou, protože se používá u valné většiny těchto operací. A ta se projeví hodně na funkci mozku. Ne hned, ale hodně projevů je až ve starším věku, tak teď je to možná oukej, ale později na to hodně lidí doplatí.

Celebrity

Hodně lidí si s plastickými operacemi spojuje především celebrity. Nevím, co je to za trend, že bulvár napíše nějaký článek, který se jim hodí a všichni jim na to naletí.. Už chápu, kde se berou hateři -_-". Nechápu tuhle dobu.. Negativní myšlení a závist, že šplhá až do nebe.

Nechali byste si udělat plastickou operaci?
Máte nějakou?
Jaký na to máte názor?

3 komentáře:

  1. Absolutně nechápu celý tohle řešení plastický operaci, kór ještě dneska, je rok 2015, je to normální věc a fascinuje mě, když to někdo vůbec řeší. Je každého věc, co dělá se svým tělem, já chci určitě na plastiku nosu a možná zvětšit rty. Vůbec nchápu, proč by se člověk nenechal vylepšit, když má tu možnost :D že je třeba být spokojený se sebou a takové věci říkají většinou lidi, co na plastiku nemají prachy nebo odvahu. Rozhodně to není jen závist, ve spoustě případů je to doslova sen, který z života, který byl díky nějakému obrovskému komplexu noční můra udělá něco milionkrát lepšího.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se teda moc plastiky nelíbí. Příjde mi, že je stejně nejlepší být prostě tak jako nás Bůh stvořil a být přirozeně krásná. I tak nějaká malá plastika dokáže ženě hodně přidat na sebevědomí. To je pak zase dobrý. Spíš to mám tak 50 na 50

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodně bych si plastiku udělat nenechala, nechci dopadnout jako Donatella Versace. Ta byla před plastikami krásná ženská, nevím, jestli si myslí, že je hezká i teď, asi jí už kape na maják.

    Osobně nechápu trend zvetšování prsou, zadku, čehokoli. Proboha, vždyť budete mít plast v těle. To je nechutné, strašné! I když mám malá prsa, o plastice bych nikdy ani myšlenkou neuvažovala!

    Moje kamarádka chce jít na plastiku, chce, aby jí zmenšili velký nos. V jejím případě to ale chápu, kvůli tomu nosu si hlavně ve škole vytrpěla svoje...

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.