pondělí 16. února 2015

Internetová doba

Krásný slunečný a pro mě i prázdninový den vám přeju!
Dnešní den pro mě byl fakt hektický, tudíž jsem začala přemýšlet.. Jak určitě znáte mé myšlenkové pochody, tak je zřejmé, že dneska to bude opět zamyšlení. A dneska je to podle nadpisu: Internetová doba.

Jak mě tohle téma vůbec napadlo? 

Tak určitě všichni každý den něco děláme na internetu. Ať už je to facebook, který je snad nejlépe navštěvovaný, přes e-maily až po školní docházku a rozvrh. Prostě tolik času, který u internetu strávíme aniž bychom si to uvědomovali.

Kolikrát jsem měla takovou „challenge“, že budu na počítači jednu maximálně dvě hodiny denně. Jak si asi myslíte, tak je to tak. Nedokázala jsem to. Ne proto, že bych měla „absťák“ a nepevnou vůli, ale kvůli tomu, že už jen blog mi tolik mého nastaveného času snědl. Je to celkem síla, když si to člověk spočítá, ale ne na 10 prstech. – Proto jsem dneska zvolila přesně tohle téma a ne jiné, protože tato doba je založená na moderní technice a internetu, která žere prostě hodně času. Už se s tím budu muset smířit.. A taky je tohle téma především dost aktuální, teda doufám. 

Facebook

První věc, co dělám, když dojdu ze školy na intr je, že zapnu notebook a zapínám automaticky Facebook. Tohle je takový neskutečný zlozvyk! Kolikrát jsem se to snažila nějak omezit a i zablokovat tuhle stránku, ale nakonec to dopadlo pokaždé stejně. Šla jsem tam.

Podle mě to není sociální síť, ale antisociální, protože je to neskutečné se s někým hádat přes nějaký chat. Jako jo vím, že některým to kolikrát dost pomohlo – i mě, ale radši mám už řešení věcí face-to-face. Protože vidíte jak se ten člověk chová, vnímá atp.. Zajdete třeba nachvíli ven se provětrat a je to daleko lepší, než hodiny dřepět u nějakého facebooku, kde vám stejně někdo sám od sebe napíše za 10000 let a co tam furt někdo dělá?.. 
Popravdě, já když jsem na FB, tak jsem tam jen přihlášená, kdyby náhodou něco a vedle toho třeba něco dělám na blog nebo do školy. Taky se stane, že jdu někam úplně pryč a nechám to omylem zaplé. Ale jak se říká, každého věc, každého názor. 

Hry a podobné věci 

Jsem holka. A někteří si v mém okolí myslí, že holky hry nehrajou. (Mnohdy jsou větší gemblerky jak kluci a to je co říct!) - Chyba! Holky hry hrajou a i já jsem ten případ. Nevím, kdy mě tahle múza opustí, ale brzo to asi nebude.. 
Ať se vrátím k našemu tématu, tak tahle věc je taky naprostý žrout času. Dejme tomu, že ve 2 hodiny odpoledne zapnu nějakou hru a dokážu u ní strávit celé odpoledne, ne-li celý den. Je to prostě návykovka a jsem z tohodle zlozvyku někdy až nešťastná. Znáte někdo ten pocit?

Blog

Když už jsme i u toho blogu, tak v poslední době mi nevzal můj drahý, drahocenný čas, jelikož jsem vůbec nepsala, ale když píšu třeba ob den, tak je poněkud těžké zkombinovat školu a tento koníček dohromady. Především to vymýšlení témat.. Ne vymýšlení, ale ten výběr z nich! Vždycky když jdu spát, tak přemýšlím snad i nad nesmrtelností brouka pytlíka, tak to jde samo. Jen se nesmí zapomenout nějaký papír a tužka u postele nebo přemýšlení je k ničemu - stejně to zapomenu. (Jen tak pro představu. Mám momentálně 12 návrhů na články a 5 článků rozepsaných, takže to jde semnou fakt z kopce.)


Ehm, snad jste mě pochopili, jak jsem to myslela. Ikdyž vím, že myslet je ehm.. nic vědět, nebudu přece sprostá. Určitě mi napište, co si o této internetové době myslíte vy, budu ráda za vaše názory. A příště snad už dojde na projekt, který se snažím dělat víc jak měsíc.. Gr.. hrozné to semnou je.

4 komentáře:

  1. Občas mě štve, že na počítači prosedím celý den.
    Vím, že na facebooku nic nového nemám a stejně tak lezu každých 5 minut. Strašně mě to štve!!
    Ale zase bez internetu bych nepřežila. Ne kvůli tomu, že bych byla závislá, ale protože je to zdroj tolika informací. Třeba mě baví číst různé články ( nemyslím teď blog), hledat obrázky a tak. :)
    Ale máš pravdu! Pravdivý článek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Není zlozvyk, co by se nedal odstranit. Já třeba o sobě vím, že jsem naprosto šílený gambler, ale zase na druhou stranu kvůli tomu hry nehraju už vůbec. A dokud s nimi nezačnu, tak mi nechybí. Facebook moc nemusím, ale častěji sleduji Twitter. Ale zas když ho sledovat nemůžu, tak absťák nemám. Třeba o vánocích jsem si dal týdenní pauzu.

    Ale ve výsledku stejně dělám v práci s počítačem, tak se tomu nevyhnu. Myslím ale, že jsem pořád ve fázi počítač je dobrý sluha, ale na mě si vyskakovat nebude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to j ehodně dobře zařízené. Taky proti tomu bojuju :)

      Vymazat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.