úterý 27. prosince 2016

Deník vysokoškoláka #2 - První školní den - Deep chvilka

*Článek byl vytvořen hodně dlouho dobu před jeho vydáním. :)
Ještě to není tak dávno (asi 2 týdny), co jsem se přestěhovala z našeho "malého městečka" do velkoměsta s nesoucím názvem Praha. Cesta od nás tam trá asi 3,5 hodiny vlakem a já si vlastně až teď pořádně uvědomuju, jak daleko jsem od svého voňavého, milovaného domova s vyhřátou postelí a téměř žádnými problémy a starostmi. A zrovna teď sedím ve fakultní menze jen tak sama a užírám se tímto článkem, protože tady nikoho neznám (momentálně jen svoji spolubydlící na koleji). - Ano, takhle začíná můj první den na České zemědělské univerzitě v Praze! 
Výsledek obrázku pro vysoká škola 
                                                                                      zdroj 
Taková nehorázná různorodost lidí, kterou tady vidím je až k neuvěření. Támhle vidím čecha, za ním vietnamce, který se baví s černochem a támhle jsem zahlídla slečnu s finskou národností. Všechno je tak nejednotvárné, nesouměrné a nezvyklé, že mi to příjde spíše trochu nereálné.
Jako první hodinu, na kterou musím jít je ve 12.15 cvičení ze základů agroekologie, tak jsem velice zvědavá jaké to všechno bude a jak to bude probíhat. Jako další potom následuje přednáška Geodezie, kartografie a GIS a jako poslední si budu moct odškrtnout cvičení ze základů klimatologie a meterologie. No, mám z toho poměrně trochu stres, ale to se snad poddá a bude to OK.
Zároveň mým příjezdem do Prahy jsem byla nucena si zřídit nějaké ubytování a to na kolejích, kde jsem "vyfasovala" spolubydlící, která je opravdu čuně s velkým "Č". Je to hrozný flegmatik, ale jinak je to v pohodě holka se kterou je sranda. Studuje filosofickou fakultu na Karlovce a je v třeťáku. Většinu času jsem díkybohu na pokoji sama, protože má brigádu a vrací se poměrně pozdě večer z práce, takže mám přes den defakto celý pokoj pro sebe, což mě teda těší, že mám čas sama pro sebe. 
Ale abych neseděla celý den na pokoji, tak taky sháním nějakou brigádku. Zrovna zítra jdu na jeden pohovor, tak jsem zvědavá, co z toho vzejde, jestli teda vůbec něco. :D 
Zároveň jsem byla první týden, co jsem přijela moc aktivní a sehnala jsem si jednorázovou brigádu na inventuru v "galanterii". Be skutečnosti to byla inventura v obchodě s vlnou. Klubíčka všech druhů a barev, že když jsem zavřela oči, všude jsem viděla jenom vlnu, a to vlastně i v případě, když jsem je měla otevřené. Bylo to i poměrně dobře placené, ale přece všechno má i své mínusy. A ten jeden mínus a ten podstatný byl v tom, že ta brigáda byla zprostředkovaná agenturou, o čemž jsem neměla do poslední minuty ani zdání. Agentura v tom nesla jedno příjemné překvapení a to, že penízky jsem si byla vyzvednout 2 dny po skončení brigády. Bylo to příjemné to zjistit.
Jako další si hledám volejbalový tým (jelikož jsem volejbal hrála závodně, tak bych se toho nerada vzdala, někteří z vás mě budou chápat víc, někteří míň.) Každopádně, mám zálusk na jeden, tak tam budu volat a uvidím se s tím bude dát dělat. Ale já, jakožto opravdu aktivní člověk jsem už na jednom byla - bylo to v úterý - a bylo to nic moc. Úroveň hraní docela pokulhávala, tak jsem si řekla, že budu hledat dál, třeba se na mě štěstí usměje, ale musím mu vyjít naproti!

Jak vypadal váš první den na VŠ? 

Pochlubte se vysokoškoláci! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Cením si každého milého komentáře. Je pro mě podporou, motivací k psaní dalších článků a známkou toho, že tento blog má smysl.